عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: صدای شلیک گلوله در مقابل صحن علنی شنیده می‌شد و نمایندگان با این وجود به کار خویش ادامه دادند و در نهایت از مجلس پس از خاتمه کار خارج شدند.
کد خبر: ۴۳۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه ، اظهار داشت: حادثه تروریستی دیروز در مجلس شورای اسلامی نشان دهنده بزدلی تروریست‌های تکفیری بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: توریست‌ها برای حمله به صحن علنی مجلس برنامه‌ریزی کرده بودند که با مقاومت نیروهای محافظ مواجه شده و به مسیر دیگری که به ساختمان اداری منتهی می‌شود، رفتند.

وی با بیان اینکه توریست‌های تکفیری برای اقدامات خرابکارانه در مجلس دست به این اقدام تروریستی زدند، تصریح کرد: تروریست‌ها توسط نیروهای نظامی و امنیتی به هلاکت رسیدند.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: صدای شلیک گلوله در مقابل صحن علنی شنیده می‌شد و نمایندگان با این وجود به کار خویش ادامه دادند و در نهایت از مجلس پس از خاتمه کار خارج شدند.

نماینده مردم اسلام‌آبا‌غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از چند ساعت درگیری مسلحانه بین تروریست‌ها، نیروهای امنیتی و نظامی سپاه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات حادثه تروریستی مجلس با کشته شدن هر چهار مهاجم پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار